Saturday 1 October 2011

..kem Aku....

salam semua...akhirnya tamat sudah segala kem yg terbeban selama ini. boleh bilang ja kut berapa hari yg mai sekolah.hah...sibuk kalah kan org yg dah kerja,maklumlah org hot (oo...perasan la sgt).nama ni asyik tersenarai ja dlm setiap kem yg ada...

kem yg paling best sekali adalah kem kepinpinan anjuran smk sultanah asma.terbaikla..walaupun full dgn aktiviti tp rasa santai sja sepanjang 2 hari 1 mlm di dusun resort,kuala nerang..tempatnya yg akak pendalan dan jauh dari kesibukkan kota, memg menenangkan pemikiran aku selama di sana. rasa mesra ja dgn kwan2.. yg x tahannya aku dpt kwan angkat yg duduk sebilik dgn aku. sepanjang program, aku langsung x bagi tau dia.apabila setiap peserta kena tulis surat kat sis angkat masing2, aku sengaja tnya pendapat dia memandangkan dia duduk sebilik dgn aku..hahha^_^...ayat yg dia cadangkan berbunyi " salam buat SAku tercinta, apakhabar saudari.....bla..bla.." dia langsung x syak yg surat tu akan dpt dekat dia...hahah..namun apabila tiba masa yg ditunggukan, setiap peserta harus menyuap buah delima kepada SA masing2..sampai ja masa aku,......aku pun bngun dan suap kat si SA aku ni ..dia benar2 terkejut giler.,x sangka aku rupanya SA dia..hahah...minta maaf la Balqis no..^_^

No comments:

Post a Comment